مقالات

آشنایی با انواع لولا سیواکن و قفل سیواکن

لولا سیواکن ، سبز و مشکی با پیچ استاندارد زیمنس و مطابق با رنگ اصلی زیمنس مخصوص تابلوهای سیواکن Sivacon زیمنس مواد سرب خالص می باشد. محصول گروه رو الکتریک ، مطابق با استاندارد و اندازه داخلی بین ستون و درب 22.5 میباشد.

تابلو برق سیواکن چیست؟

همانطور که گفته شد، تابلو برق با توجه به مولفه‌هایی مثل ولتاژ، محیط استفاده، نوع کاربری و… دارای انواع مختلفی است که در مقاله انواع تابلو برق و کاربردهای آن به این موضوع پرداخته‌ایم. تابلوهای برق سیواکن یکی از پرکاربردترین انواع تابلو برق هستند. این نوع از تابلو برق برای نصب به فضای بزرگی نیاز دارد و دارای بدنه‌ای با جزئیات زیاد و پیچیدگی‌های زیادی است. تابلو برق سیواکن در انواع ثابت و کشویی ساخته می‌شوند. این تابلوها با توجه به آنکه فضای زیادی را اشغال می‌کنند، بیشتر در مراکز بزرگ و پرمصرف از قبیل نیروگاه‌ها، مراکز زیرساختی مثل مترو، شرکت‌های نفت، مراکز داده، پست‌های برق، صنایع شیمیایی و کارخانجات بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. تابلو برق سیواکن را می‌توان ترکیبی مقرون به صرفه و در عین حال منعطف و متغیر دانست که نصب تجهیزات صنعتی برق را در یک تابلو امکان‌پذیر می‌کند. از این رو میتوان نتیجه گرفت خرید تابلو برق سیواکن بسیار مقرون به صرفه است.

درباره قفل سیوا کن سبز چه می دانید؟

قفل سیوا کن سبز یکی از قفل‌هایی است که در تابلو برق‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قفل سیبا کن سبز، جزو انواع قفل گردان اسکار است که در تابلوهای برق صنایع غذایی و صنایع دارویی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قفل سیوا کن، دارای انواع سایزها است که با توجه به درب‌ها و تابلوهای برقی که در صنایع غذایی و صنایع دارویی، مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند متفاوت باشد. جنس بدنه‌ی این قفل‌های سیوا‌کن که در تابلوهای برق مورد استفاده قرار می‌گیرد از جنس پلی‌آمید و همچنین زاماک است.

این قفل‌های سیوا کن سبز دارای دو نوع قفل هستند یکی قفل سیوا کن با زبانه کوتاه و دیگری با زبانه بلند است که هر کدام از این موارد در درب های مختلفی قابلیت استفاده را دارند. این قفل سیوا کن سبز همانند دیگر قفل‌ها همانطور که گفته شد برای تابلو برق‌ها مناسب بوده و درب می تواند این قفل سیبا کن سبز را به راحتی قفل نماید. این قفل سیبا کن دارای طرفداران بسیار است  به دلیل اینکه دارای کیفیتی عالی در زمینه‌ی کارکرد و در زمینه ی آب کاری که بر روی این قفل انجام شده است.

این قفل دارای رنج قیمت‌های مختلفی است که با توجه به کیفیت و موادی که در ساخت این محصول استفاده شده است؛ می‌تواند متفاوت باشد. تولید این محصول توسط خود شرکت‌های ایرانی صورت می‌گیرد و سعی شده است که محصولی با کیفیت را در اختیار مردم گذاشته شود جنس این محصول از پلی آمید و همچنین از جنس زاماک  بسیار مرغوب است. فینیشتیگ این قفل با استفاده از آبکاری کروم پوشیده شده است. و این موارد باعث شده است که طرفداران بسیاری داشته باشد.

محصولات مرتبط با قفل و تابلو برق سیواکن رو الکتریک

 

سخن آخر در مورد خرید انواع قفل سیواکن و تابلو برق سیوا کن

 

در گام آخر باید بیان کنیم که هدف اصلی مجموعه رو الکتریک از بدو تاسیس خدمت به مشتریان عزیز است تا در آرامش و آسایش ذهنی به خرید قطعه یا تعمیر و سرویس تابلو برق خود بپردازند. ما به خود می‌بالیم که به جای مشتریان وفادار، دوستانی با دوستی‌های پایدار به جای مشتریان غیروفادار برای خود جمع‌آوری کرده‌ایم. در همین راستا جهت هرگونه مشاوره و سوال فقط کافیست با ما 02166344631 ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *